Kızlar kızım 3 yaşını doldurdu emziği akşam uykusunda alıyor emziksiz yatmıyor. Öğlen uykusunda da alıyordu kreşe gittiği için onu bıraktı bi şekilde ama bana nazı geçtiği için bırakamıyor ağlamasına kıyamıyorum. Nasıl bıraktırabilirim? Fikri olan var mı