a99 bugün tam 4. Buçuk aylık oldu bebeklerim, bu süreçte hep şunu düşündüm lohusalık 40 günde geçen birşey değil bence,ne psikolojisi ne beden ağrısı 40 günde bitecek birşey değil,bebekler göz teması kurup gülümsemeye başlayınca çok güzel gerçekten o bambaşka, ancak sırt,bel bacak ağrım çok fazla , eşimden de beklediğim desteği göremiyorum o kendince yardım ediyor ama benim istediğim gibi değil,ben hamile olduğum andan itibaren hayatım değişti kısıtlandı ama eşim çocuklardan sonra bile sosyal hayatında hiçbir şey değişmedi en çok da buna sinir oluyorum,çocuklardan çok beni beklentilerimin karşılanmaması ,kaç kere söylememe rağmen kendinde birşeyleri değiştirmemesi beni en çok yoran şey bu, içimi de dökmüş oldum 😕