Kızlar 2 yaşında bebeğimi memeden kesmek istiyorum artık gerçekten eziyete döndü sırf alışkanlıktan emiyor sütüm de yok eskisi gibi. Son zamanlarda iyice memeye bağlanmaya başladı canı sıkıldı mı meme memee diyor, vermeyince de kıyameti kopartıyor çok fena ağlıyor mecbur emziriyorum. Bir de ne zaman üzülse canı sıkılsa memee diye geliyor biraz emince sakinleşiyor. En çok bu üzüyor beni yani artık kesmek zorunda olmam. Azaltmaya çalıştım ama olmadı çok fena ağlıyor o nedenle iki gün sonra kısmetse direkt tamamen kesmeyi düşünüyorum. Memeye bir şeyler sürüp tiksindirmek istemiyorum sağlıklı değil çünkü gerçekten, diğer türlü de meme istediğinde sevdiği şeyleri teklif edeceğim ya da dışarıya çıkaracağım ama yinede meme krizi geldiğinde gözü hiçbir şeyi görmüyor. Biliyorum çok ağlayacak meme vermediğim için, onu böyle ağlatmak sağlıklı mı diye sorguluyorum. Diğer taraftan memeye bir şeyler sürüp tiksindirsem o kadar ağlamaz daha çabuk adapte olur hemen bırakır diye düşünüyorum. Kafam çok karıştı siz nasıl yaptınız? Bebekleriniz çok ağladı mı bu süreçte 🥺