vanillaboost Süt saklama poşetlerine hangi kalemle yazıları yazıyorsunuz? Buzlukta silinmeden kalabiliyor mu? Asetat (cd) kalemi uygun mu?
nnoktaa vanillaboost ben tükenmez kalemle yazmıştım 22 ay oldu hala duruyor. Krem yapcam diye atmadım hala 😆😆😆
vanillaboost nnoktaa ay maşallah 🧿 ben tükenmezle yazamadım silindi kaldırırken kalem farkından belki de 🤷🏼♀️