LadyGaddar İyi akşamlar.. Var mi aranızda beyaz granit eyve kullanan memnun musunuz? Bugun gordum cok beğendim ama kullanımı kolay mı bilemedim Birde kuvars tezgah kullanan var mi temizliği nasil önerir misiniz.. Ayrica ipek mat lake dolap kapağı seçtim bununla ilgili bilgisi olan var mi yazarsa cok sevinirim
18yavuzselim25alparslan LadyGaddar kuvars tezgah kullanıyorum. Görsel olarak bence çok güzel ancak çay, kahve lekesi oluyor ve çamaşır suyu dökmeden leke çıkmıyor illa çamaşır suyu istiyor. Bir de mesele tencere vs yıkarken sürtüp siyah çizgi oluşuyor oda ciflemeden geçmiyor.
anonimmomp_ LadyGaddar ben kullanıyorum sürekli çamaşır suyuyla temixlemek gerekiyor yoksa hep pis görünüyor
yagmurkokusu_ LadyGaddar çabuk sararma oluyor çay lekesi görümcem kullanıyor sürekli çamaşır suyuyla geziyor
LadyGaddar hunilimomy cok teşekkür ederim begenmene sevindim, bisey sorsam? Bana ozelden msj atmış takıntılı biri , içeriğini okuyamadım yaninda tokmak işareti vardi ,daha sonra baktığımda sohbet silinmişti Acaba işaret ne anlama geliyor merak ettim
myangelson LadyGaddar onaya düşmüş büyük ihtimalle tokmak işareti o anlama geliyor diye biliyorum yanılmıyorsam
hunilimomy LadyGaddar filtreli kelime kullanip onaya düşmüş o nedenle de müdahale edilmiştir sen göremeden de silinmiş 🌸
LadyGaddar 18yavuzselim25alparslan Ama herhangibir temizlik malzemesi sürünce kolaylıkla geçiyor degil mi
myangelson LadyGaddar üstte kalsın beyaz evleri bende çok beğeniyorum ya 🙈🙈 ismini bilmiyorum ama böyle tam bütün olarak oturanlar var ya küvet gibi duruyor 😄😄 onlar çok hoşuma gidiyor