Oğlum 18 aylık, gece beslenmesini yaşına girmeden kendi isteğiyle kesmişti, akşam saat 20:00 civarı gece uykusuna dalıyor, yanına uzanıp gece rutinlerimizden sonra aydede tepeye çıktı bak, artık ona bay bay yaptığımıza göre uyuyabiliriz diyorum, uyuyor gibi yapıp bir elimi sırtına koyuyorum uyuyor, yatağına alıyorum. Gece deliksiz uyuyor, sabah 07:30 - 08:00 civarı uyanıyor. Odası ayrı, 8 aylıkken ayırdık. Sabah akşam mama alıyor, ek gıdayı da yemekten zevk aldıklarını kendisi yiyor, zevk almadığı besinleri de çorbalarına gizleyerek yediriyorum. Doğduğundan beri her şeyde çok erkenci ve çok hareketli bir bebek, yerinde durduramıyoruz. Tüm gün sadece koşturmak, kurcalamak ister 😂 Kendi oyun kurup kendi oynamayı sever, çoğu temel kelimeyi söyler, komut almaya bayılır, 1 yaşından beri tüm gün ona komut vermemi ve beraber bir şeyler yapmamızı ister, kedimiz var onunla oynamaya bayılır ne yapsa güler, günde 2 kere park krizi gelir ve ayakkabılarını kapıya götürüp park der, küçük minik her şeyi öpmek ister, suya bayılır her akşam banyosunda oturup buruş buruş olana kadar suyla oynar, yalandan ağlayıp güldürür, organlarını sorduğumuzda gösterir, anlık hareketlere katılarak güler, bir yeri acıdığında gösterip aciii der, parkta, oyun alanlarında bir akranı ona bağırdığında ya da kaba davrandığında yanına gidip hayır diye söylenir gibi gibi. Yorumları okudum, bu bebeler şaka mı ya hepsi neden böyle komik 😂