Anneler bebeğim 6 aylık oldu biraz da minyonuz.kuzenim pegprego nun mama sandalyesini hediye getirmişti kızının az kullanılmış.tepsisi Yüksek aşağı inmiyor çok hantal bişey bebeğime çok büyük geldi.1 yaşında anca kullanıcaz belli.6 aylık minyon bebek anneleri hangi sandalyeyle başladınız bana fikir verirmisiniz.2.el satan varsa da alabilirim denemek için