İki sezaryen doğum yaptım. Aralarında 7 yıl var. İlki 27, ikincisi 34 yaşındayken oldu. İlki daha zormuş. İkincisinde su gibiydi her şey. Doktor aynı yerden kesmemiş, hatta ilk kestiği yer daha fazla canımı acıtmış, hareketlerimi kısıtlamış bu doğumumdan sonra onu fark ettim. Desteksiz yürüyebildim ikincisinde, ilkinde doğrulamadım mesela. Ayrıca gaz, WC durumlarında da ikincisi çok çabuk gerçekleşti. İlkinde kaç şişe yağ bitirdim hatırlamıyorum çatlak için olmadı çok şükür, bu gebeliğimde hiçbir şey kullanmadım yine olmadı. Sanırım bünye ile alâkalı.