Merhaba anneler, Bebeğim şu anda 45 günlük. Aslında doğduğundan beri birkaç kez emzik denemiştim ama bir türlü tutmamıştı. Gündüzleri de geceleri de çok az uyuyor, sık sık huzursuzlanıyordu ve özellikle akşam saatlerinde ağlamaları artıyordu.
Birkaç gün önce tekrar denedim ve bu sefer tuttu. Gerçekten her şey değişti diyebilirim. Ağlamaları azaldı, çok daha sakin ve huzurlu oldu. Hatta bugün ilk kez dışarıya kahve içmeye bile gittik birlikte.
Benim gibi “emzik işe yaramıyor” diye düşünen annelere moral olsun istedim. Bazen sadece biraz zaman istiyormuş.