Prenses_Liya Kızlar Tüp bebek yaptım Bugün 9. Günüm erken gebelik testi yaptım negatif çıktı 😥 Hala inanamıyorum çünkü çok belirtilerim vardı bu test kesin sonuç veriyor mu Allah için birşey diyin Negatifi görüp sonra kanda Pozitif alan varmı
balkizimcicekkiz Prenses_Liya 9.gunde çıkması gerekirdi aslında ben 6. Günde yapmıştım çok silik çıkmıştı hakkınızda hayırlısı olsun dondurulmus embriyonuz varmi
huniliabla Prenses_Liya 9 günde kesın çıkardı hassas gebelik testi ıse. Belırtıler adetle aynı zaten ondan belırtı aramayın derler . Benımde tüp bebek 6gunde testten öğrendim. Rabbım o cızgıyı agrısız sıZısız ıgnesız gormeyı nasıp etsın .
HELELEKADIN Prenses_Liya 9. Günde çok silik bile olsa çıkıyor kan testi ne zaman vericeksiniz umarım birşey olmamıştır
Seyma2534 Prenses_Liya bence kan testini bekleyin benim teyzem 11. Günde test yaptı çıkmadı 12. Gün kan testinde çıktı ümidiniz kaybetmeyin
Prenses_Liya huniliabla Amin amin Bu kaçıncı denemem bir çocuğum var şükür ama yoruldum artık Birdaha deneyecek gücüm yok sanki çocukla tedavi o kadar zorki
huniliabla Prenses_Liya evet süreç daha zor çocuklu ıken de gerıde bı yavrun olduğunu düşünmek daha zor . Problem neydi sızın nerde yaptırdınız
meltemars Herkesin betası aynı hızla artmaz tüp bebek benim de 10. Gün 99 çıkmıştı testte hala gözle görülür bişey yoktu kan testini bekleyin bence
huniliabla Prenses_Liya bızde de oyleydı ya . Rabbım evladınıza sağlık versın tekrarda aynı sevıncı yaşarsınız ınsaAllah 🤲