ikiierkekkannesii ummukerem Taba rengi mi hafif yesilimsi gri? Oda normal degil suan cunku mama ile beslenen bebeklerde görülüyor. Siz anne sütü aliyor dediniz. Bence götürün asla duramazdim ben 1 sn bile.
ikiierkekkannesii myangelson hastaneye götürmeye pek isteği yok gibi geldi bana . Kaka rengi griden yeşile döndü şuanda… açılan başlıkta da gri kaka acil yazıyor halbuki…
ummukerem ikiierkekkannesii valla kafalar karışık gibi🥴 bu kadar dert ediyorsa koşması lazım farklı şehire
ikiierkekkannesii Metehanduygu44 gri alerjik degil yanlış bilgi vermeyin lütfen. 2 alerjik bebek annesi olarak yazıyorum. Alerjik kakalar mukuslu kanlı ve sarı yesil renkte oluyor.
brvnkr Metehanduygu44 götürdüm röntgen çekıldı kanlar temız sadece demir eksikliği var Bıde kansızlığı röntgen temız
ikiierkekkannesii ummukerem Ben anlamıyorum acil durumlarda niye buraya danisiyorlar izin mi alıyorlar? Gitme deseler gitmeyecek mi? Git deseler gidecek mi? Sağlık hakkında asla buraya yazmam direkt acile giderim devlet özel fark etmez.
myangelson ikiierkekkannesii aynen biz sadece yorum yapabiliriz gerisi kendilerine kalmış umarım gitmişlerdir de önemli birşey yoktur
pimpiriklianne43 brvnkr bikere oğlumda yapmisti hemen doktora gitmiştim ceviz yemişti birgun önce ondan dedi doktor şimdi ne zaman ceviz versem kakanin rengi koyulasiyor
brvnkr pimpiriklianne43 benım bebeğım alerjık bı bebek daha öncede beyaz kaka yapmıştı doktora götürdük bırsey çıkmadı