Sutlukahve-12 evet bende menstüral migren yaşıyorum çok kötü bir şey yaa paragon ya da parol iyi geliyo bana hafifletiyor, sıcak soğuk kompres yapıyorm omurilik bölgesine ve yüzdeki migren noktalarıma iyi geliyo ve hafif soğuk suyla yıkıyorm başımı 👍🏻