kelebek27 Kızlar 5 aydır emziriyorum gebelikte kullandığım bütün takviyelere devam ediyorum sizdede öyle mi. Onları bari azaltmak istiyorum
kelebek27 mity ben multivitamin magnezyum kalsiyum d vitamini demir b 12de 1200ü geçmiş kendi kendime kestim sağlık ocağından zorla baktırdım doktor bakmaya gerek yok devam et diyo. Daha bide hashimato var diye iyot alıyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
kelebek27 Melike-emirasaf emzirdiğim için muhtemelen. Kadın doğum doktorum hiç birini kesmicez dedi. Bir tek b12 ye baktır yükselmişse kes dedi. Onuda sağlık ocağım devam et diyo 🤦🏻♀️ bıktım valla hem bebeğin hem kendi vitaminlerimi takip etmekten
Melike-emirasaf kelebek27 doktorunuz tavsiye etmiş hem ne güzel emziriyorsunuz ben hiç emziremedim sütüm yoktu Allah kolaylık versin bu zamanlar geçici sabretmek lazım ☺️🌸