Merhaba hanımlar bebeğim bugün tam 3 buçuk aylık oldu 1 haftadır atak belirtileri var 2 gündür mahvolduk resmen çığlık çığlığa uykuya geçiyor. Uyku pencereleri çok kısaldı uyanıp 1 saat sonra durgunlaşıyor eğer o aralıkta uyumazsa çığlık kıyamet zor uyutuyorum. Dün tam 1 saat durmadan ağladı zor sakinleştirdim. Gece uykusuna 18.30 gibi yatıyor ama durduramıyorum oyalayamıyorum daha fazla dün oyalayayım dedim ortalığı yıktı. erken mi sabahta tamamen 6 gibi kalkıyor tabi aralarda beslenmek için sürekli uyanıyor. Atağı dibine kadar yaşıyoruz