ShutUp Kızım herhangi bir yerden destek alarak kalkmaya çalışıyor. Dolayısıyla sıralayarak yürüme başlangıcına mı işaret? Eğer öyle ise tam anlamıyla yürümesi ne kadarlık bir süreçte olur? Hem heyecanlandım hem de merak içerisindeyim açıkçası 😅
SuMisalii ShutUp evet hazırlık diyebiliriz. Tutunup kalkmaya başladığında kısa süre sonra sıralama başlar ama ne zaman yürür bilmem. Kızım yaşına girecek 3 aydır sıralıyor ama henüz yürüme yok. Sizin daha erken de olabilir.
ayisit ShutUp benim kızım 11-12 aylıkken sıralama yapıyordu kendi desteksiz başka yere tutunup kalkıyordu ama 16 aylıkken yürüdü. Yürümenin zamanı yok maalesef canları ne zaman isterse o zaman yürüyorlar.
ShutUp SuMisalii bizimki biraz hevesli ama çabuk yorulup atıyor kendisini. Bende merakla bekliyorum acaba ne zaman yürüyecek :)
ShutUp Lolik sanırım ha diyince yürümüyorlar 😅 benim kızda öyle gibi şimdi kalkmaya hevesli ama bir yandan da hemen kendini yere atıyor
Retzja Yürüme provası diyelim. Sıralama başladığında cesaret topluyorlar ve emin olduklarında yürümeye başlıyorlar 🥲 Sıralama bir antreman onlar için.