elifzumra1206 Merhaba bebeğim 4.5 aylık mama artı anne sütüyle besleniyor ve meme reddi yaşıyoruz göğsüme yaklaştırdığım an çığlık kıyamet zorla tutuyor bunun bir çözümü var mı geçici bir süreç mi gerçekten çok üzülüyorum😓