Enise0505 Merhaba 2,5 yaşındaki ikizlerimle bir kreşte çalışmayı düşünüyorum 24 36 ay arası çocuklar için kreşte çalışan veya çalışmış olan kişilerin olumlu olumsuz tecrübelerini paylaşabilirler mi?
Enise0505 sengul34 çocuklarım ifade edebiliyor diğer çocuklarla henüz tanışmadım siz hangi yaş Grubusunuz
sengul34 Enise0505 ben şu anda mesleğimi yapmıyorum küçük oğlum var yani her şeyi size anlatabiliyorlarsa Rabbim insanla denk getirttirsin ya gerçekten öğretmeni iyiyse sıkıntı yok