sema50 aynıı şeyleri yaşamışız tamamen geceleri çok aç uyandığı için memeyi tutmak asla istemiyordu gidip sağıyordum biberonla veriyodum sütü, bazen inat ettirip tutturuyordum öyle öyle alıştı gece de emmeye, hala bazen yorulunca mama veriyodum 60-90 ml falan ama bugünden sonra onu da kesicem ne zaman isterse emziricem zaten açken uyumazlar sürekli ağlarlar, kilo alımı iyiyse eğer günlük çiş bezi de yeterliyse karnı doyuyodur, fazla beslemek hem daha fazla gaza ve fazla kilo alımına sebep oluyor bizim ki tok olsa da biberona asla hayır demiyor oyalana oyalana içiyordu ordan anlıyodum tok olduğunu tavsiyem takip edin altı temizse gazı yoksa memeden sonra da huzurluysa doyuyordur