Atak haftasını atlattık aşımızı olduk şimdi ne oldu da asla uyumuyor gece saat başı uyanıyor memede uyuyup koyunca uyanıyor memeyide zor tutuyor çekiştirip ağlıyor diş çıkarıyor olabilirmi salyası akıyo ve sürekli elini emiyor ya da aşının etkisi yeni mi çıktı atak haftası şimdi mi geldi 😮💨