DenizSahra hayırlısı olsun kuzum hakkında ama hamileysen bence iyi bi doktora danış, Rahmin kaldıramazsa bebeği daha sonra çok üzülürsün, bebeği aldırma diyorlar ama kocaman 4-5 aylık bebeği kaybetmek daha zor olur sonrasında. O yüzden gerçekten çok iyi bir doktora danış