DenizSahra Merhaba arkadaşlar. Sezeryan ile doğum yapalı 5. Aya girdim. Geçen ay adetim gelmedi bugün test yaptım ve çift çizgi oldu sizce kesin hamilelik var mıdır lütfen yardımcı olun 🙏🏻
Deletedmom280 DenizSahra CNım cızgı cıftsr vardr testin yanlıs olma payı yoksa tbı yarın acile git lan ver 1 saate cıkar seninde kafan rahat olur hm 💞
DenizSahra Deletedmom245 İlk hamileliğimde hcg değeri düşük olduğu için silik çıkmıştı fakat sonra yükseldikçe çizgi belirgin olmaya başladı ama bu defa direkt olarak 2 çizgi net çıktı bebeğim çok küçük ve sezeryan olduğum için yeniden hamile kalmak beni çok korkutuyo
12merve12 Bence kan testi yapsan daha iyi olur yanıltma olabilir etrafimda bir kac kiside olmustu testte cikip kan tahlilinde gebelik cikmayan
DenizSahra 12merve12 Annelik çok değerli birşey Allah isteyen herkese evlat versin ama bebeğim şuan çok küçük yeni bi sezeryan atlattım vücudumun buna hazır olmadığını düşünüyorum ama eğer varsada asla aldırmak istemem 😞
Deletedmom245 DenizSahra riskli bir birliktelik oldu mu ki, bende çok korkuyorum biz de 4.5 aylık olacağız ama vücudum hazır olsa da olmasa da beyin olarak asla hazır değilim🙄 tek korktuğum şey
DenizSahra Bebeminnie Prezervatif yada spiral hap vs bi korunma yapmadık sadece eşim benim içime değilde dışarıya boşalma yaşıyordu acaba fark etmeden geç çıkmış ve kalmış olabilir miyim emin değilim
12merve12 DenizSahra amin rabbim isteyen herkese versin haklisiniz ben olsam bnde oyle dusunurdum hem vucudun hazir degil hem bebegin kucuk varsa eger oyle bisey allh yardimcin olsun kesinlikle aldirmak gibi bi dusuncen olmasin oda bi can sonucta allh yardim eder birlikte büyütürsün sonra rahat edersin
Beril-Beren DenizSahra benim ilk gebeliğim ikizdi ve bende ikizlerimi sezeryanla oldum be 6 aylıkken hamile kaldım su an oğlusum 4 aylık oldu bile 2 sezeryan arası çok yakın ama bi sorun yasamadım şükür
12merve12 DenizSahra bende ikinci bebegime bu sekilde korunarak hamile kaldim ama benim kizim 2.5 yasindaydi ona ragmen hazir degildim yani demem o ki kesinlikle o yontemle korunmamak lazim
DenizSahra Deletedmom245 Benimde aynı şekilde kızım kolay bi bebek değil vücudum hazırsa bile ben hazır olabildiğimi düşünmüyorum
DenizSahra Bebeminnie İlk hamileliğimde çok uğraşmıştık bebeğimiz olması için 2 ay boyunca denedikten sonra hamile kalabilmiştim ama bu oldukça hızlı oldu
Deletedmom245 DenizSahra eğer çizgi belirginse hamile olma olasılığın yüksektir canım. Ben bebeğimi öğrendiğim de çizgi çok hafif silikti, daha sonra 3 gün sonrasında tekrar yaptım belirginleşmişti, gittiğimde bebeğim 7 haftalıktı
DenizSahra Deletedmom245 İlk hamileliğimde benimde senin ki gibi olmuştu canım bu sefer çok belirgin iki çizgi çıktı galiba bi hamilelik durumu var
DenizSahra Hazal89 Canım doğumumu ekimde yaptım zaten yaklaşık 50 gün kadar kanamam oldu ocak ayında adetim geldi sonra bidaha gelmedi yani yaklaşık 35 gündür gelmiyo ben düzensizliktir diye düşünmüştüm ama galiba 2. Bebek gelicek
Hazal89 DenizSahra testin doğru olabilir canım hayırlısı olsun seninle aynı olmuşuz nerdeyse bende 2 kanama geçirdim şimdi 6 gün gecikti ve erken gebelik testi yaptım hayalet gibi yok gibi ikinci çizgi olacak gibi karnım ağrıyor baş dönmen var mı benim 2 haftadır baş dönmesi var ilk hamileliğim gibi korkuyorum ama içimden bir his gecikme olmuştur diyor