Bu mevsimde gece uyurken ne giydiriyorsunuz? Kızım 5 aylık, ev 26 derece oluyor o nedenle uyku tulumu fazla geliyor 1 tog almıştım ancak 24 dereceye kadar kullanılıyormuş, bir de sanki pijama tulumları da ince gelirmiş gibi geliyor, emin olamıyorum. Siz ne giydiriyorsunuz?