Kızımı dün hastaneye götürdüm boğaz enfeksiyonu olmuş antibiyotik başladık ateşi de var ilaca başladım ama hala baygın bakıyor böyle halsiz normalde çok yaramazdır o halini arıyorum ateşi de günlerdir calpolle kontrol ediyoruz korkuyorum ya antibiyotik hemen toplamaz mıydı