22 aylık kızım iki gecedir uykusunda ağlıyor 5 dakikada bir uyanıp ağlıyor sabaha kadar öğle uykusunda bile doğru düzgün uyumuyor 5 dk bir uyanıp ağlıyor gözleri kapalı bi şekilde ateşi yok bişeyş yok neden böyle yapıyor anlamıyorum sinirleniyorum sadece