buketlal şuan aynı durumdayım 65 gün oldu sezeryan oldum ilk adetim 10 ekimdi yine âdet oldum bu gün ilki çok yoğundu doktorum rahime baktı toplanmış dedi içinde biraz kan birikimi var ilaç verdi yine aynı bu arada ilk adetim 3gun sürdü çok mutsuzum bebeğim uyumuyor huysuz uyuku diye bir şey Yok bedenim çok yorgun