gizem6767 Kızlar kızımı kontröl getırmek ıstıyorum ama güzel ılgılenen bı doktor bulamadım sızın önerebileceğiniz doktor varmı hem yemek yemediği ıcın onuda bı danisacagim kan değelerine falan da baktırmak istiyorum
deozge gizem6767 ümraniye santralde erdem hastanesi dr. Vural bey var çok memnunum bede tavsiye üzerine gitmiştim her ince detayı siznle konuşuyor çok iyi bir doktor
Lolik gizem6767 eğer devlette istersen zeynep kamilin murat reis semt polikliniğinde dr esra tekin uzun var , yanından hep memnun ayrıldım. Semt polikliniği olduğu için hep boş ve randevu sorunu olmuyor.
cagla97 gizem6767 çakmak erdem hastanesi mehmet demirdövene gidiyorduk çok iyi çok tatlı bir doktor ama bizi bir şey olsa endişelendiriyordu hemen şu bölüme gidin gösterin diye bizde bıraktık. Şu an esra çetinkayaya gidiyoruz daha sakin iyi bir doktor gibi
gizem6767 Lolik kadın doğumdan memnun degılım ama çocuk doktoru güzel demı gıdersem inş memnun kalurım ilhan varnk gıttım 2 doktor memnun kalmdm
Lolik gizem6767 kadın doğuma gitmedim bilmiyorum , acilindende hiç memnun değilim ama bu doktordan çok memnun kaldım. Ana binada değil ama yanlış gitmeyin
deozge gizem6767 1200 tl muayene ücreti ama şu kadarını söyliym hiç para odaklı bi doktor değil bana her ay gelmene gerek yok boşuna gelme diyor bişey olunca test vs devlete yönlendiryor boşuna para harcamayalım diye 😄 çok iyi bi insan çok seviyoruz kendisini