Sadece bir kere giyildi başka giyilmedi
Modanisa ürünüdür hatası yok deformesi yok dediğim gibi sadece bir kere giyildi başka hiç giyilmedi almak isteyen olursa bn 1500 e almıştım 850tlye elden cikarcam çok isteyene pazarlıkta var 😆😘 bn çok severek giydim duruşu çok güzel simli bı tülü var uzun ve gerçekten giydiğim düğündede çok begenilmisti♥️
https://ibb.co/WNtyYDvB
https://ibb.co/Y7k3wnGc