anonimmanne Kızlar öncelikle gebe değilim 40 günlük bir kızım var ama üç çocuk planlıyordum hep ama sezaryenim çok kötü geçti bu yüzden ilk ve son çocuğum olur dedim. Ama şimdi düşünüyorum en azından iki kardeş olsunlar üçüncüyü yapmam asla da bari bi kardeşi olsun diyerek ikinci sezaryeni kabullenmiş gibiyim. Kızım uyku konusunda biraz zor bir bebek yani doğdu doğalı ben gece uykusu uyumuyorum max 3 saat uyuyabiliyorum bu yüzden onu büyütünce rahatlığa alışırsam yine ikinciyi yapmam diye düşünüyorum o yüzden yapacaksam arayı açmadan hemen yapmam lazım siz sezaryenden sonra en kısa ne zaman gebelik planladınız ve bir sıkıntı oldu mu gebelik sürecinde
SheDoesntCare anonimmanne sağlıkla büyütün bence arasında en az 1 yıl olmalı tabii yine de sizin kararınız benim kızım ve oğlumun arası 3 yaş tam rahata erdim demiştim biraz zor geldi ama çok yakın olması da aşırı yorucu olur diye düşünüyorum ikisi bezli vs olursa daha zor bana göre
myangelson anonimmanne sezaryen sonrası 1 sene geçmesi lazım ideali de 2 sene. Bunu siz veya biz karar veremeyiz doktorunuz ile görüşüp karar vermeniz gerekiyor sağlık ve beden açısından
richgirl anonimmanne şöyle 1-2 haftaya bu düşüncen değişecek biraz zaman ver kendine 😀 lohusalıktan hep bunlar
Derinsmommm anonimmanne kuzenim bebeği altı aylıkken hamile kaldı istemeden. Herhangi sağlık problemi yaşamadı sadece sezaryen dikişi hamileliği boyunca çok ağrı yaptı. Ama bunun dışında bana sorarsanız biraz çocuğunu büyütün derim. Kızım 4 yaşında oğlum 3 aylık. Kızımı büyüttüm okula başladı. O evde yokken bebeğimle ilgileniyorum yine tek çocuklu gibiyim. hem kızım da artık laftan anlıyor yemeği, uykusu, tuvaleti her ieyi kendi halledebiliyor o yüzden hiç yorulmuyorum. İyi ki böyle olmuş diyorum.
forumgurmesi Henüz 40ın çıkmadığı için akli melekelerin yerine gelmemiş diye yorumladım, bacım 40 günlük bebekle ne ikinci çocuğu düşünmesi. Senin şuan gaz,kaka,kusmuk,uykusuzluk felan düşünüyor olman lazım.😅
Tubanurrr forumgurmesi kesinlikle ben Allah bilir saat kaçta iki lokma bir şeyler yiyeceğim diye düşünüyordum
Kitsu forumgurmesi Henüz 40ın çıkmadığı için akli melekelerin yerine gelmemiş diye yorumladım, Ya hahaha 😅 tamamen katılıyorum
anonimmanne forumgurmesi onları da düşünüyorum ama kızım kardeşsiz kalmasın diyede düşünüyorum ve benim gebelik sürecim doğumum vs travmatik oldu önce ilk bebeğimi kaybettim ölü doğum oldu 2 yıl sonra kızımda 9 ay iğne ilaç hap kullandım mecburi sezaryen oldu ve çok kötü bi sezaryen geçirdim iyileşmem yürüyebilmem 20 günümü aldı o yüzden bu kadar erken aklıma takıldı üzerinden zaman geçerse ben zaten ikinciyi yapmam çünkü onda da yine iğne ilaç kullanıcam 9 ay mecbur yoksa vefat ediyorlar. İğneye ilaca uykusuzluğa alışmışken düşüneyim dedim yoksa bir kaç yıl geçerse zaten bu kadar zahmete tekrar girmem
sengul34 anonimmanne 2 sene geçsin diyrolar kesinlikle hemen düşünme Benmde iki sezeryanm var biri 3 ya biri 4 aylık oma Rağmen beklesem Dedm ilk çocuğumun Sezeri kötü geçmişti
bidebayilistersenferiya anonimmanne valla bebeğin zor uyuyan bir bebek olsa 40. Günde bu fikirlere girmezdin 😅 çünkü emecek mi doydu mu ne istiyor gazı mı var sorularından fırsat kalmıyor
anonimmanne bidebayilistersenferiya yok gerçekten zor uyuyor ama bir önceki yorumumda nedenini anlattım onu okuyun
accountant anonimmanne peşpeşe çocuk ilk çocuğa haksızlık gibi geliyor bana biraz bu bebeğinizle vakit geçirin bence en az 2 yıl olmalı doktorlar da 2 yıl öneriyor zaten
rachelgreen_ En az 2 sene olması gereken de, siz hele bi 1 sene bekleyin, sonra zaten vaz geçeceksinizdir diye düşünüyorum 😅
alpaslanmom_ anonimmanne bebeğin daha 40 günlük bi 3 yaşına gelsin tuvalet eğitimi kendi yemeğini yesin derdini anlatsın en azından bebekliğini yaşasın ya hemen abi abla sıfatına girmesin bence
Deletedmom_216 anonimmanne illa sezaryen yapmak zorunda degilsiniz ki. SSVD diye bisi var sonucta. Bebeginiz 2 3 yaslara gelince tekrsr gebe kalirsin herseyiniz normalse vajinal doguk yaparsiniz. İkinci bebekte de sezaryen olcam diye şartlamayın kendinizi
anonimmanne Deletedmom_216 benim ki mecburi sezaryen oluyor ilk bebeğim ölü doğum oldu ikincide kan sulandırıcı iğne kullandım kızım doğdu doktorlar riske atmayıp sezaryene alıyor bu doğumumu normal yaptırmayı kimseye kabul ettiremedim mecbur sezaryen dediler ilkini bile normal yaptırmadılarsa ssvd hiç yaptırmazlar bana