Burcinblgl ben çocuk gastroya gittim kabızlık için. Bana 15 ml’e kadar çıkabilirsin demişti. Günde 3 kez 5’er ml veriyordum. O şekilde kakasını rahat yapmaya başladı. Yine sizinkinin aylarındaydı. Muhtemelen verdiğiniz ölçek yetmiyordur. Dilerseniz siz de çocuk gastroyla görüşün uygun dozu söyleyecektir. Biz de çok çektik tek çare dulcosofttu vallahi