blackbrls Kızlar normalde hiç kusmazdı 90 ml süt mama içerdi bugün denemek için biberonla sağıp 20 ml verdim onu da kustu acaba aşı sonrası normal mi bu durum hastaneye götürmem gerekir mi huzursuz değil sadece kusuyor
seher577 Benim kızımda aynı normalde de bi kusması vardı ama aşıdan sonra aşırı kusar oldu her emdiğini çıkartıyor mutlaka yani anlamadım