Ben kahve makinasını kullanıyorum şu eski model cezve şeklinde olanlardan 😃 6 aydan sonra hazır suyu ısıtıp kullanabilirsiniz diye okumuştum. 6 aya kadar kaymamış soğumuş su kullanıyordum. Ama bu bilgiden sonra hazır suyu 15 saniyede ısıtıp kullanıyorum