Merhaba hanımlar, bebeğim 10 buçuk aylık çok kalın giyinmeye gelmez hemen terliyo, kombiyi açtık evin içi çok iyi ben kısa kollu ince bi alt ile rahat hissediyorum onada sadece uzun kollu zıbın birde alt giydiriyorum ev yerden ısıtma çorap giydirirm bazen çıkar giydirmem bazen giydiririm oynarjen de su içinde kalır uyurken aynı böyle üstüne ince bi battaniye su içinde kalkar. Gece için uyku tulumu sadece zıbın yine terliyo, kısa kollu zıbın normal bi pijama ince battaniye terliyo üstünğ örtmedim bu kezde ensesi göğsü soğuktu. Ben nasıl giydiricem bu çocuğu annelerime soruyorum bişey olmaz terlemesinden diyoda bence tehlike yani. Kombide 30 da yanıyo daha da düşmüyo kapatınca gece ve sabah ev aşırı soğuk oluyo. Kısa kollu için çok mu küçük gün içinde sizce.