gzmdmrl08 Bebeğim 16 günlük.Göbek bağı düşmek üzere çok küçük bir parça tutuyor. Ama tutan kısım ıslak. Nasıl olacak böyle
salihanur12 gzmdmrl08 bizim de öyleydi devamlı havalandırın burda bize adını unuttum birşey sürdürüyorlardı kurutması için yaralara da sürülür ya koyu renkli alkolümsü sık banyo yaptırıyorsanız düşene kadar yıkamayın
ikiierkekkannesii gzmdmrl08 Bizim 3.gün düştü gobek bağımız 🫣 gobek bakim seti aldınız mı? Onu düzenli olarak yapin enfeksiyon kapmasin. Birde banyoyu düştükten sonra yaptırın bence. Bezini de gobek bağını kapatacak şekilde bağlamayın hava alsın.
ecempeker Gün düştü Bizim k vitamibi vurdular yeniden gittiniz mi hiç batikon sanırım dedikleri ilaç arkadaşların kuru tutun yeterli olur