Kızlar online’dan eşofman altı almıştım Çok beğenince Siyahın mağazadan aldım umursamadım fişini attım yani sıkıntı çıkmaz diye ama tiftiklenme yaptı bacak arası daha da artar mı bilmiyorum incelemeye gönderecektim Siyahın etiketi duruyor sadece pişi yok iade yaparlar mı