Bende 19 aylık oldu ve bıraktım.
16 aylıkken gece beslenmesini kesmiştim.
Ben bişey kullanmadan sadece konuşmayla anlattım artık büyüdün kızım memeye bay bay yapıyoruz. Ama istediğin zaman sarılabilir öpebilirsin. Bu zamana kadar seni büyüttüğü için teşekkür ediyoruz ona bay bay gibi. Ne zaman sorsa naptık biz memeye dedim oda bay bay die el salladı. 1 ay olucak bırakalı hala arada meme diyor sarılıyor öpüyo bazen sadece.