zencefillikurabiyeadam Merhabalar. Oğlum 9 buçuk kilo, 4 numara Molfix premium kullanıyorum. Ama lastik izi yapmaya başladı. 5 numara da bacaklarını çok açıyor gibi geliyor. Kararsız kalıyorum. Numara yükseltmeli miyim? Siz kaç numara kullanıyorsunuz?
maygirl zencefillikurabiyeadam 8.5 kilo iken kizim molfix 5 no kullaniyordum.herzaman kilo ile orantli olmayablir bezler.skıyorsa kenardan bantlar tam ortalamiyorsa vs bi uste geceblirsiniz.sızmada yapablir.10 kg da 6 noya gecmistim bi alt nolar yetersiz kaliyor bana gore cunku.kullanrken bu sekilde ilerlemistim bn.sizdd gecebilirsiniz artk bence.
CilekliKedy zencefillikurabiyeadam bir ay önce 6 kiloydu 7 aylık şu an düz molfixin 4 ünü kullanıyorum ama bu bile sıkıyor bende mi sıkıntı var anlamadım normalde daha kilolu büyük bebekler takıyor bizimki de sürekli sıkıyor sanki
zencefillikurabiyeadam maygirl kenarlardan sıkıyor özellikle bacaklarında çok iz çıkıyor. Dediğiniz gibi bir deneyeyim 5 numarayı
beyzzsenturkk_ zencefillikurabiyeadam kızıma 1 yaşından beri 6 numara kullanıyorum 3 yaşına girecek hala 6 numara molfix alıyorum bacakları açılmıyor yani kirli bez alınmasa bacak arasında kütle gibi dursa belki ama diğer türlü kücük bezler daha cok bacaklarını ayırıyor kesiyor bana göre ve taşırıyor tutmuyor
beyzzsenturkk_ zencefillikurabiyeadam molfixin mesela külot bezleri aşırı patlıyor ama normal cırtlı bezlerinden aşırı memnunum
TalentedMom zencefillikurabiyeadam bezin lastik kısımlarındaki lastikleri açabilirsiniz videoda görmüştüm