serpiltunc96 Rabbim şifa versin inşaallah, benim mikroadenom muhtemelen size makro adenom dediler mikro olduğu için takipliyim herhangi bir ilaç şuan için gerekli değil ilerleme veya başka bir durum olmadığı sürece dengesiz ve sürekli bir şeyler olmasına alisacaksin bir süre sonra demişti şimdi eşim de çevremde alıştı bayılma bilinç kaybı görme yetisini kaybetme (kendime gelene kadar ) kısa süreli felç derin uykuda titreme ve uyanamama (eğer uyandirilmazsam uyanmak çok zor oluyor kendimi kaybediyorum halüsinasyon tarzı bir durum oluyor bilinç kaybıyla bu şekilde alıştık doğumdan sonra şükür azaldı ay da bir iki kere vs olur üzüldüğümde hemen etki eder en ufak hormonal değişimde beni sarsıyor .
Sizin için de inşallah gerek kalmaz ,ama genelde sonuç veriyor çok nadir şekilde ilacın etki etmediği yerde ameliyat oluyor bulunduğunu alana da bağlı olmakla birlikte ,kesinlikle moral ve destek çok önemli inşallah gerek kalmaz ilaç baslanmaya geçmiş olsun.