Ben pregonun ibiza pro aldım kullandım memnunda kaldım koltukları ön arka dönebiliyor pusetli aldım ilk 6 7 ay hastaneye gittikçe genelde kullandım sonrasında büyük pusetlerine geçtim sürüş olarak güzel genel olarak memnun kaldım (ilgilenen olursa satıyorum hatta bebeklerim büyüdüğü için pusetli )