KayraVeAnnesi_06 Merhaba annelerim ilk defa buraya ürün koyuyorum . Aslında ikinci el sitelere ekledim ama gerçekten sıfırdan farksız ürünler olunca burda da ihtiyacı olup değerlendirmek isteyen annelerim olabilir diye eklemek istedim .
KayraVeAnnesi_06 Bibliosmia Benzer modeller okey ama aynı model şuan satışı 1300₺ bende alırken personel indirimiyle 800 küsüre almıştım çok da az kullanıldı istediğim fiyat bu evet ama alacak olana yardımcı olurum orası ayrı sizin kendi fikriniz ve düşünceniz bizde alırken belli paralar veriyoruz ya bedava verecek halim yok istediğim fiyat ürüne markaya göre gayet makul siz almazsınız orası ayrı ben her türlü satarım
Bibliosmia KayraVeAnnesi_06 Bedava ver diyen kim.Ne sanıyorsun kendini. Ayakkabıyı 800 alıp kargoyu da eklediğinizde 600 satmak . ikinci el için gayet makul bir fiyat kesinlikle. Zorunuza giden şey ne. Alan alır almayan almaz Herkes burda düşüncesini serbestçe ifade eder. Ben de fikrimi belirttim. Sizi uyar veya uymaz.Uymazsa da alinmaz olur biter.Allah sabır versin ne diyim
KayraVeAnnesi_06 Bibliosmia Size uymazsa teşekkür eder geçersiniz zaten internette 700₺ diyip algı yapmazsınız Hanım efendi , ürün stok da hala ve fiyatı belli . Ne zoruma gidecek sen kendini fazla önemsiyorsun 😂
Bibliosmia KayraVeAnnesi_06 İlk gelin güvey olup detaylı açıklamayı siz yaptiginiza gore önemseyen belli🤣