Burcinblgl benim ikiz bir de prematüre olduğumuz için 2 aylıktan başladık kullanmaya 5 buçuk aydır hiç bir sıkıntı yaşamadım aslında hala da yaşamıyorum fakat rengi tuhaf gelince eczaneye danıştım (senelerdir birlikteyiz) sonra genel müdürlüğüne kadar ulaştım görüştüm iyileştirme yaptık bir anda her eczaneye gidemiyoruz diye size farklı gelebilir bir sorun yok daha iyisi oldu yanıtını aldım. Fakat konunun takipçisi olacağım tabi ki evlatlarımız için her şeyi özenerek yapıyoruz sizinle de paylaşırım bir durum olduğunda ama kiminle konuşsam farklı farklı ocean önerdi eczacı dostlar ama bu rengi beni işgillendirdi.