Maayaatoo Evde yaptığımız sebzeli ya da meyveli kavanoz mamalarını ne kadar zaman içinde tüketmeliyiz?
Ikrazumra19 Maayaatoo ben gunluk yapiyprdum cunku kararma oluyor sebzelerde meyvelerde icime sinmiyordu zaten 5 dakika da oluyor