20 aylık kızım 3 gündür hiçbir şekilde yemek yemiyor. Öncesi çok güzel yerdi şimdi ağzına hiçbir şey degdirmiyor sadece mama içiyor su bile çok az içiyor. Çikolatayı inceleye inceleye minik minik yiyor önceden komple ağzına atardı benim vermemi de asla istemiyor yerse kendisi yiyor. Sevdiği diğer aburcuburlari da yemiyor.
Diş yok eminim baktım hasta da değil başka neden olabilir? Hiç yaşayan oldu mu ? Çok aşırı kafama takmaya başladım