Merhabalar biz de TOKİ’ye başvuru yapmayı düşünüyoruz. Aslında başvurumuz kabul olur diye düşünüyorum ama emin olamadım size de sormak istedim. Eşim de ben de devlet memuruyuz ama ben şu anda ücretsiz doğum izinindeyim. Şubatta izinim bitecek. Eşimin son 1 senedir aldığı maaş ortalaması 127 binin altında. Ben de Mart 2023 den beri maaş almıyorum. Başvuru yapabiliriz değil mi? Normalde ben de çalışıyor ve maaş alıyor olsaydım gelirimiz 127 binin üstünde olurdu ama nerdeyse 2 senedir eşim yalnız çalışıyor ve sadece onun maaşı giriyor hanemize ve de böyle bir fırsatımız varken değerlendirmek istedik. Sanırım başvurumuz olacaktır, değil mi?