Huzurkokulum Meralll59 canim e bebekten meme koruyucu al bende onunla atlattim emzirirken onu kullaniyodum 4 5 gun icinde gecti sonra normal emzirmeye devam ettim
Babybeste Meralll59 sağma makinası kiralamıştım hastane tipi. Sadece sağmak yaradı iyileşti göğsüm. Birini sağıp birini emzirebilrisin dönüşümlü. Kremler yaramadımı yaramıyor yani
Deletedmom245 Meralll59 ben bu dönemi öylesine kötü atlattım ki, tek çareyi tahin yağı ve tereyağında buldum dene canım. Benim göğüs ucum koptu yeniden çıktı resmen
Aysegulumut Meralll59 bende de olmuştu emzirirken kendimi zor tutuyordum resmen bana en iyi philips aventin göğüs kalkanı gelmisti o ic çamaşırına temasını filan engelliyo hava alıp kuru olmasını sağlıyor hemde süt biriktiriyo haznesinde çok güzel bi ürün ben kullanmaya basladiktan 4 5 gün sonra toparladım inşallah sizde de işe yarar
Aselzhr Meralll59 Canım emzirmeden önce sütünü sık göğsünün ucuna sür benim öyle geçti benimde kanadı kabuk bile bagladi o nde kotuydu
Tgcs Meralll59 ben de sadece gögüs kalkanı ıle rahat etmıstım.e bebegın kendı markasını almıştım hava alan uc aparatı var onunla kullandım ve bı kaç gune geçmıstı. Hatırlamak istemediğim ama coktaan, unuttuğum gunler.
tugbaninpenceresi @Meralll59 bu konuda tek gerçek gümüş kapaklar bence, eğer pahalı derseniz plastik göğüs Kalkanı var o da iyi, krem vs hem para hem zaman kaybı, ben gümüş kapak almıştım Doğumdan önce, göğüs ucu yarası nedir hiç bilmiyorum
uyanik_ikra06 Meralll59 Philips avent göğüs kalkanı kesinlikle herkesin ilk alması gereken şey. 3 günde geçirdi göğüs yaralarımı yoksa emzirmekten vazgeçecektim okadar kotuydum yani. Takıyosun onu sütün biriktikce iyileşmeyi sağlıyor yani göğüs ucun sutyene vs degmemesini engelliyor. Kesinlikle öneririm al canım parasına bakma acı çekmeden iyidir
Kbssofu Meralll59 benimde göğsümün bi kısmı parçalanmıştı neler çektim şuan 4 aylık kızım hala ara ara çatlıyor ama bana göğüs kalkanı iyi gelmişti. Hava alıyor ve sütüm de üstünde kurumuş oluyor böylece iyileşiyor. Umarım geçer seninde kısa sürede
Deletedmom245 Meralll59 tahinin üzerindeki yağı bir kaba alın, her emzirme sonrası sürün yıkamanıza gerek yok öyle emzirebilirsiniz de. Göğsünüzü asla ıslak nemli bırakmayın açık gezin ucunun yarasının kurumasını sağlayın. Tereyağı da aynı şekilde oda sıcaklığında eritin aynı şekilde uygulayın. Doktorum bana göğüs kalkanı kullanma içinde süt biriktiriyor ama oranın hep nemli kalmasona neden oluyor nem yarayı tekrarlatır başka birşey yapmaz demişti. Hep kuru tut. Ben gece bile açık yattım hep sütüm akıyor diye havlu falan koyuyordum öyle geçti
Syst33 Meralll59 mustelanın göğüs çatlağı için çıktığı kremi çok övüyorlar 1 günde etki ediyor diyolar yeni çıkmış
Bernauslu Meralll59 herşeyi denedim hiç birşey fayda etmedi. Aventin göğüs kalkanı temas ettiremediği için göğüs ucunu biraz iyi gelmişti bana. Tahin yağı madecassol krem lansinoh krem zeytinyağı kantaron yağı hepsini denedim. Ama kalkanı mutlaka al canım. Birini emzir birini dinlendir kremle kalkanı da tak iyi gelir inşallah.