annekokusu22 linosko1 adrnelin verip yaktı doktor dün ama bugün yine oluyo ekstra atımlar işlemden sonra de oldu ilk yürüttüklerin de de oldu bu normal mi suan onu algılamaya çalışıyorum insan korkuyor çünkü:/
annekokusu22 linosko1 yokoluyo ağlıcam ben boşuna mı suan by kadar acı çektim :( çok moralim bozduk çocuğum perişan oldu ben oldum göğsüm sızlıyor yara yerim acıyo ve suan daha kendime gelemeden bunları hissediyorum ağlıcam
linosko1 annekokusu22 yoğun stres yapmamak gerekiyor o da tetikliyordur sakin kalin geçici bir seydir
annekokusu22 linosko1 inşallah canım ay kimin duası kabul olur belli olmaz rica ediyorum duanızda beni de bulundurun bu şey o kadar zor ki hayat kalitesini düşürüyo ki Allah kimseye düşmanıma dahi vermesin
linosko1 annekokusu22 şifa versin rabbim inşallah, beterinden korusun 🤲🏼 malesef oyle en azindan sizin ablasyon yapilabildi ben tekrardan farkli bir doktora gorunecegim sonuclarla her seyin hayirlisi
annekokusu22 linosko1 evet yapıldı ama bugün yine oldu bi kaç kez anlamıyorum niye yakılan bi yer var neden oluyor acaba neyse artık korkuyla bekliyorum :(