Kızlar bebeğimin bahsettiğim yerlerinde ileri derecede pişik var kıpkırmızı akıntı ve kötü koku var geçen böyle olduğunda kantaron yağı kullandım geçti bugün baktım tekrar boynunun altı ve bahsettiğim bölgeler kızarmış neden böyle olur başına gelen var