Merhabalar, bebeğim 22 aylık ismine bakıyor göz teması var uzun uzun bakıyor. Ama komutları yapmıyor ve hiç kelimesi yok. Oyuncaklarıyla amacına uygun oynamıyor. Taklit etmeye yeni yeni başladı. Doktor takipliyiz net bişi demiyorlar bu durumu yaşayanlar var mı? Düzeldi mi???