Gamzelikiz_34 Ben kızlarıma uyguluyorum anında ağrı gidiyor hatta damlalardan çok iyi kızlar hıc denedinizim siz kendime bile döküyorum
ekimannesi11 Gamzelikiz_34 hiç duymadım ben bazen bebeklerin kulağına koyun diyorlar ama benim kulağım ağrıdığında annem hep zeytinyağı koyardı çok faydasını görüyordum şimdide çocuklarıma uyguluyorum hatta büyük kızım kulağı ağrıdığında anne zeytinyağı koy kulağıma diyor
Kayra_68_aksaray Gamzelikiz_34 bizde uygularız kaşıntı ağrı varsa yok ediyor hemen hatta bazı bebeklerde gözde capaklanmalar falan oldumu gözlerini de siliyoruz biz anne sütü ile
Gamzelikiz_34 Kayra_68_aksaray evet evet ben de yapıyorum aynısını anne sütü her türlü faydası var veren Rabbime şükürler olsun🥰🌸
Kayra_68_aksaray Gamzelikiz_34 birde anne sütü ile lohusalik boyunca yüzünüzü silerseniz leke akne yok ediyor diye duymuştum ama denemedim geç duydum o yüzden yapmadım