Merhaba sevgili anneler
Bebeğim 11 aylık, 2 ay önce alt iki dişi çıktı. İki aydır diş sancısı çekiyoruz, gece uykuları, iştah, düzen hepsi mahvoldu. D vitaminini her sabah kahvaltısından sonra veriyorum atlamadan. Anlayacağınız sancı var, acı var ama diş yok. Üst ve yan dişler beraber mi gelecek acaba diye kara kara düşünüyorum. Zeytinyağı-karanfil karışımına bana mısın demedi. Diş kaşıyıcılar zaten bir uzuv gibi oldu artık. Osanit biraz sakinleştiriyor gibi ama nereye kadar? 🥲 Benzer durumlar yaşayan var mıdır acaba?
Görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.