neolmusyaani benim kizimda opulmeyi asla sewmez.bebekken bizde kmseye optrmedik 29 aylık olacak halen oyle devam ederiz.kızimda sewmiyor boyle kucaklanayım, opüleyim vs .Açıkcasi benmde işime geliyor.Ağlamak değilde bende şey diyorum açıkca soyle seni opmek ve kucagina almak isteyenlere diye.soyluyor.istemiyorum opmeyin,kucaga gelmeyecegim diye..canının istedigine kendisi gidiyor zaten.Oda anneannesi ve babaannesi,dede,ve babasına..ama kimsede opmez skıştrmaz..zorla almak istemez.yanlis bulmuyorum bunu.aglamak degilde duyulacak sekilde soyle dedigim icin acik acik soyluyor.Benim çokta işime geliyor.Kmsenin opmesini kucagini alıp agzinin içine gire gire konusmasini istemem zaten:)